Taahhütsüz Fiber İnternet Paketleri

Pelicell’de herkese uygun olan internet paketleri içerisinden dilediğini seç, Ultra Hızlı İnternetin tadını çıkar!

TAAHHÜTSÜZ YALIN FİBER ⚡ İNTERNET PAKETLERİ

24 Mbps'e Kadar Sınırsız
Aylık 170,00TL

24 Mbps'e Kadar Sınırsız
Taahhütsüz İnternet

35 Mbps'e Kadar Sınırsız
Aylık 210,00TL

35 Mbps'e Kadar Sınırsız
Taahhütsüz İnternet

50 Mbps'e Kadar Sınırsız
Aylık 250,00TL

50 Mbps'e Kadar Sınırsız
Taahhütsüz İnternet

100 Mbps'e Kadar Sınırsız
Aylık 310,00TL

100 Mbps'e Kadar Sınırsız
Taahhütsüz İnternet

Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl Abone Olabilirim?

İnternet paketlerimizin altında yer alan başvuru yap butonundan, 0850 543 0 543 Whatsapp destek hattımızdan ve 0850 543 0 543 çağrı merkezimizi arayarak başvurabilirsiniz.

 

Abone Olmak İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

TC uyruklu vatandaşlar için (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir); Kimlik belgesi aslı ve fotokopisi (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport) Kurumsal bağlantılar için ek olarak Ticaret Odası Kaydı ve Vergi Levhası Fotokopisi Talep edilir.

 

Fatura Harici Farklı Ödeme Olacak mı?

Fiber internet paketlerimizde 500TL aktivasyon bedeli bulunmaktadır.

 

Modem Temini

Fiber paketlerimizde 40TL aylık modem kullanım bedeli bulunmaktadır. Tarifenize dahil olarak faturalandırılır. Abonelik sona erdiğinde fiber modem tarafımıza iade edilmelidir.

Başka Bir Adrese Nakil/Taşıma Yapabilir miyim?

Evet internet altyapısı olan herhangi bir adrese Nakil/Taşıma yaptırabilirsiniz. Nakil işleminde 175TL nakil bedeli bulunmaktadır.

 

Kurulum Süreci Ne Kadar Sürmektedir?

Başvuru işleminin ardından 5 ile 10 iş günü içerinde kurulum tamamlanmaktadır.

 

Paket Hızımı Tam Alır Mıyım?

Bölgenizin ve altyapınızın desteklediği değerler doğrultusunda tercih ettiğiniz tarife alabileceğiniz en yüksek hızı ifade etmektedir.

 

Arıza Durumunda Size Nasıl Ulaşabilirim?

Arıza durumunda Online İşlemler, 0850 532 73 54 Whatsapp destek hattımızdan ve 0850 543 00 00 çağrı merkezimizi arayarak destek talebi oluşturabilirsiniz.

 

Başka bir İnternet Sağlayıcı firmasından nasıl geçiş yapabilirim?

Yaninet'e geçiş işlemleriniz için internet paketlerimizin altında yer alan başvuru yap butonundan, 0850 543 05 43 Whatsapp destek hattımızdan ve 0850 543 05 43 çağrı merkezimizi arayarak talepte bulunabilirsiniz.

Scroll to Top